دبیر انجمن ورزش‌های آمادگی جسمانی و ایروبیک گفت: فعالیت رشته‌هایی که زمینه انحراف جوانان را فراهم کند غیر‌قانونی اعلام شد.

فرخ‌کیا در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تصریح کرد: فدراسیون ورزش‌های همگانی و کمیته آمادگی جسمانی تصمیم گرفته کلیه رشته‌هایی که با حرکات موزون همراه بوده منحل کند.
 
وی ادامه داد: بر این اساس رشته‌هایی مثل زومبا، هی‌پاپ وادی ریت، ایروبیک حرفه‌ای و پالکور از کلیه فعالیت‌های ورزشی منع شده‌اند و فدراسیون مجوزی به هیچ باشگاه و مربی برای فعالیت نمی‌دهد. چنانچه که اگر شخصی بخواهد خارج از قوانین اقدام به فعالیت و یا آموزش این رشته‌ها کند حکم مربیگری وی باطل می‌شود.
 
فرخ کیا افزود: این مصوبه را به کلیه هیأت استان‌ها ارائه دادیم و تمامی مسئولان مربوط موظف به اجرای قانون هستند، چنانچه اگر سال‌های گذشته چنین قانونی بوده اما از زمان تصویب این آیین‌نامه رشته‌های نام برده از کلیه فعالیت منع شدند.
 
دبیر انجمن آمادگی جسمانی افزود: فدراسیون ورزش‌های همگانی تلاش کرده تا رشته‌هایی را که باعث جذب جوانان به فرهنگ غرب می‌شود ممنوع کند، چرا که ادامه فعالیت برخی رشته‌ها فقط جنبه منحرف کردن جوانان را دارد و خارج از قوانین جمهوری اسلامی است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار