پس از 7 ساعت تلاش، برق 23 روستای دو بخش سرابباغ و کلات مورموری آبدانان وصل شد.

وصل برق روستاهای آبدانان پس از 7 ساعتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، عصر دیروز بر اثر وقوع تندباد در شهرستان آبدانان، برق تعدادی از روستاهای تابعه شهرستان آبدانان قطع شد.

بخشدار کلات مورموری در این باره گفت: عصر دیروز بر اثر تندباد جریان برق 18روستای بخش گرمسیری کلات مورموری قطع شد.

حجت هادیزاده افزود: بر اثر وقوع این تندباد در منطقه، 16 تیر برق در روستاهای بخش کلات مورموری آسیب دید و جریان برق 18 روستای تابعه این بخش قطع شد که پس از تلاش 7 ساعته اکیپ های اداره برق شهرستان آبدانان و بخش مورموری برق این روستاها وصل شد.

حمید دانیالی بخشدار سرابباغ هم در این باره اظهار کرد: بر اثر وقوع تندباد عصر دیروز، تعداد 5 تیر برق در روستاهای این بخش تخریب و از جای خود کنده شد که همین امر باعث قطع شدن برق 5 روستای بخش سرابباغ شد.

گفتنی است تندباد عصر دیروز با 72 کیلومتر سرعت باعث تخریب و افتادن 21 تیر برق چوبی و فرسوده، قطعی 7 ساعته برق در 23 روستای دو بخش سراببا و کلات مورموری، شکسته شدن درختان و تخریب سیاه چادرهای عشایر در این دو بخش و دیگر نقاط شهری و روستایی شهرستان آبدانان شد.

پس از تلاش 7 ساعته نیروهای اداره توزیع برق در شهرستان و بخش های تابعه سرابباغ و مورموری، ساعت 1 بامداد امروز برق دو بخش سرابباغ و مورموری وصل شد.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.