واکنش گیلانی ها به توهین یکی از استادان حوزه و دانشگاه و کارشناس برنامه تلویزیونی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان  گفت: سخنان حجت الاسلام والمسلمین رفیعی را توهین به گیلانیان می دانیم.

مسعود رهنما افزود : خواستار جلوگیری از چنین سخنان نسنجیده ای نسبت به گیلانیان و بانوان عزیزمان هستم.
وی گفت : با توجه به اینکه  گیلان 8 هزار شهید در دفاع مقدس اعطا کرده و مردم این استاندر طول تاریخ نشان داده اند که به آرمان های انقلاب وفادارند نباید با چنین سخنانی مورد هجمه قرار بگیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان افزود: حجت الاسلام رفیعی احتمالا برای گشت و گذار آمدند، اگر سری به نقاط مختلف شهر می زدند و از مساجد و هیات های مذهبی بازدید و در سخنرانی ها حضور پیدا می کردند در سخنانشان تجدید نظر کنند.

مسعود رهنما با تاکید بر این که مسئولان عالی رتبه گیلان و مردم نسبت به سخنان غیرسنجیده ایشان باید واکنش نشان دهند تصریح کرد: این سخنان نشات گرفته از بی اطلاعی از تاریخ و هویت استان گیلان است.
وی تصریح کرد: مردم گیلان که در تاریخ به یکتاپرستی مشهورند ودر زمان آل بویه به عنوان مرکز تشیع جهان مشهور هستند و همیشه به ارزش های دینی و مذهبی پایبند بودند و خواهند بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: ما ضمن احترام به همه اساتید حوزه علمیه قم و علمای معزز خواستار جلوگیری از چنین سخنان ناسنجیده ای نسبت به مردم گیلان به خصوص بانوان عزیزمان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی از استادان حوزه و دانشگاه و کارشناس مذهبی برنامه تلویزیونی سمت خدا چند روز گذشته در جمع نمازگزاران حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفته بود : در ایام رحلت امام گیلان بودم که برخی از خیابان هایش با اروپا فرقی نداشت ، برخی با بی‌حجابی محض و لباس‌های نیمه عریان در خیابان حضور داشتند، چرا باید وضع استان گیلان اینگونه باشد؟۱۰ درصد کنترلی که نیروی انتظامی روی کمربند و سرعت و غیره دارد را روی حجاب بگذارد ، دولت فرهنگ را در کشور رها کرده است و این مساله بسیار خطرناک است و برای نظام جمهوری اسلامی چنین شرایطی خوب نیست، نمی‌گویم در گیلان کم‌حجابی یا بدحجابی بود بلکه بی‌حجابی محض بود و آیا چنین وضعی شایسته نظام اسلامی است؟ باید حرمت‌ها در نظام اسلامی حفظ شود، حرمت‌شکنی ماه رمضان با روزه‌خواری علنی و بی‌توجهی به حجاب و مسائل دینی است و باید این مسائل را رسیدگی کرد.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.