شهردار پلدختر گفت: بیمارستان پلدختر بیش از یک میلیارد تومان به شهرداری بدهکار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ اکبری با اعلام اینکه ساختمان بیمارستان پلدختر فاقد مجوزات قانونی ساخت بوده و پرونده تخلف این مرکز به کمیسیون ماده 77 احاله و منجر به صدور رای محکومیت به مبلغ 11 میلیارد ریال شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه 18 ماه از مهلت قانونی برای تسویه این بدهی به پایان رسیده شهرداری پلدختر نسبت به وصول این مطالبه از طریق مراجع ذی‌صلاح اقدام خواهد کرد.

اکبری گفت: در صورتی که این ادارات اقدام به تسویه بدهی خود نکنند، شهرداری برای اخذ طلب خود از طریق مراجع قانونی اقدام خواهد کرد.

شهردار پلدختر در ادامه مهمترین دلایل رکود ساخت و ساز شهری و عدم صدور پروانه‌های ساختمانی را نبود نقدینگی در جامعه، عدم پرداخت وام‌های مسکن و نداشتن میل جامعه به سمت بازار مسکن عنوان کرد.

اکبری بودجه امسال شهرداری پلدختر را هشت میلیارد و 400 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: مهمترین طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری در ماه‌های آتی، پیگیری تکمیل پارک‌های کوی بسیجیان، شقایق و پارک صخره‌ای و رسیدگی به وضعیت معابر منطقه عمومی کوی دادگستری و کوی بسیجیان است.

شهردار پلدختر گفت: از مردم انتظار داریم، با‌ مشارکت‌ خود‌ در‌ امور‌ شهری‌ و پرداخت به موقع عوارض و برخی معوقات خود یاریگر شهرداری در ارائه خدمت بهتر و بیشتر به خودشان و همشهریان باشند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.