نماینده ولی فقیه در استان گفت : بصیرت باعث دشمن شناسی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوين ؛ حجت الاسلام و المسلمين عبدالكريم عابدينی در خطبه های نماز جمعه اين هفته گفت  :  داشتن بصیرت موجب می شود دوست و دشمن را بشناسیم و اگر بصیر نباشیم در زمین دشمن بازی خواهیم کرد و ابزار آنها خواهیم شد.

وی اضافه کرد: اگر نتوانیم دشمن را بشناسیم با زبان دشمن سخن خواهیم گفت و در مسیر دشمن حرکت خواهیم کرد.

امام جمعه قزوين  گفت: گاهی آنقدر در گرفتاری و مشغله های خود غرق می شویم که به دشمن پناه می بریم و بهترین راه برای خروج از این مسیر داشتن تقواست.


حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت : در ماه تقوا باید یاد ی کنیم از بزرگان ی همچون ا... باریک بین که سالها در برای تشویق مردم به تقوا در قزوین فعالیت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان به  سخنان مقام معظم رهبری در 14 خردا پیرامون انقلابی و انقلابی گری اشاره کرد و پایبندی به ارزشی های اسلامی ، پایبندی به استقلال همه جانبه کشور ، حساسیت در برابردشمن وتقوای دینی سیاسی را از مهمترین مولفه های انقلابی  گری دانست.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی و در ایران اسلامی نمونه های زیادی از این افراد انقلابی وجود دارند گفت :یکی از این نمونه ها  وزیر کشوراست که وقتی در باره اقتصاد مقاومتی و رفع بیکاری سخن میگفت به صراحت اعلام کرد سه فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در خانه دارند که بیکارند یعنی نخواسته با استفاده از مسولیت خودش آنها را سرکار بفرستند و این یعنی انقلابی گری.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت : من بارها به استاندار انتقادات شديدی داشتم امام با زهم وی در نماز جمعه حضور می يابد و اين از شاخصه های انقلابی بودن و مومن بودن او ست .

وی افزود : باید انتقادات را برای اصلاح جامعه گوش دهیم نه اينكه باعث نفاق و جدایی شود البته باید در انتقادات مواظب باشیم  نقد منصفانه داشته باشیم

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین به سالروز تشکیل جهاد سازندگی اشاره کرد و گفت : جهاد سازندگی  کارهای خوبی برای سازندگی و رفع محرومیت انجام داده است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به ظرفیت های کشاورزی استان قزوین هم گفت : کارآفرینی در محیط های روستایی هنوز به معنایی واقعی در استان ما اجرایی نشده است .

امام جمعه قزوین نبود صنایع تبدیلی  در روستاها را یکی دیگر از ضعف های حوزه کشاورزی دانست که سالانه باعث خراب شدن و هدر رفتن بساری از محصولات می شود.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به کمبود آب در استان اشاره کرد و از مردم خواست در مصرف آب صرفه جویی کنند .

  اما سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته  ، حجت الاسلام والمسلمین تلخابی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری  بود

حجت اسلام والمسلمین  تلخابی  گفت :  هرکسی به ولایت نزدیک‌تر باشد در محضر خداوند ارزشمند تر است .

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری یکی از شاخصه های برتر  ماه رمضان را  وصل شدن  این ماه  به حب علی (ع)دانست.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آغاز به کار مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی گفت : همه  همراه هم برای خدمت رسا نی به  مردم باید انقلابی عمل کنم ، انقلابی فکر کنیم وانقلابی بمانیم

حجت اسلام والمسلمین با اشاره به اینکه  محور وحدت در استان  نماینده ولی فقیه  است گفت همه با محوریت حجت الاسلام و المسلمین عابدینی سعی خواهیم کرد برای منویات مقام معظم رهبری به ويژه در تحقق اقتصاد مقاومتی  قدم برداریم.

وی با بیان اینکه در سه ماهه گذشته در استان  زمینه اشتغال حدود 3 هزار نفر فراهم شده این را نمونه ای از وحدت بین مسولان در استان دانست.
انتهای پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار