کتاب «خطاهای نویسندگی و تجربیات نویسندگی» به دلیل آنکه هزینه انتشار آن برای انتشاراتی‌ها بالاست، توسط آنها منتشر نمی‌شود.

مهدی رضایی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تحقیق خود پیرامون خطاهای نویسندگی و تجربیات نویسندگی گفت: انتشاراتی‌ها به دلیل حجم بالای تحقیقم پیرامون خطاهای نویسندگی و تجربیات نویسندگی می‌ترسند، این کتاب را منتشر کنند. به دلیل آنکه هزینه انتشار آن بالاست و آنها توان انتشار اثری را با حجم زیاد ندارند. 

وی افزود: یکی، دو ناشر هنگام انجام کار روی تحقیقم پیرامون خطاهای نویسندگی و تجربیات نویسندگی دنبال انتشار اثر بودند اما هم اکنون که کار این تحقیق تمام شده است، از حجم بالای آن می‌ترسند. به خصوص انتشاراتی‌های بزرگ از انجام آن سرباز می‌زنند و متاسفانه انتشار آن را قبول نمی کنند البته این مطلب را با صراحت بیان نکردند.

این نویسنده با اشاره به جزئیات بیشتری در خصوص انتشار تحقیق خود پیرامون خطاهای نویسندگی و تجربیات نویسندگی گفت: هنگام مراجعه‌ام به انتشاراتی‌ها ناشران بیان می‌کردند، نمونه‌ای مانند تحقیق «خطاهای نویسندگی و تجربیات نویسندگی» در کشور وجود ندارد و به دلیل آنکه بازار کتاب، بازار خوبی نیست و مشخص نیست که این کتاب به فروش برسد از انتشار آن خودداری می کنند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.