در ایام ماه مبارک رمضان 4 برنامه از سری برنامه های «نغمه ها» برای پخش ازشبکه چهار سیما در نظر گرفته شده است.

حبیب ذوالفقاری تهیه کننده «نغمه ها» در خصوص زمان پخش این برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در ایام ماه مبارک رمضان 4 برنامه از سری برنامه های «نغمه ها» برای پخش ازشبکه چهار سیما در نظر گرفته شده است. البته این برنامه ها جزو آنهایی هستند که در گذشته پخش شده اند و مجدد به روی آنتن خواهند رفت.

وی ادامه داد: این 4 قسمت پنجشنبه های هرهفته به مدت 60 دقیقه پخش می شود. این برنامه ها  مربوط به حضور آقایان محمد احمدوند، دکتر محمد رضا آزاده فر، علی اکبررجب زاده واستاد قاسم رفعتی است.

ذوالفقاری اظهار داشت: تعهد ما برای ساخت «نغمه ها» به تعداد100برنامه است. تابحال بیش از80 برنامه را ضبط کرده ایم ومابقی در خصوص موسیقی نواحی است که بعد از ماه رمضان، اگرتغییراتی در زمان پخش برنامه های شبکه به وجود نیاید، قسمت های باقی مانده جمعه ها پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای ساخت برنامه های موسیقی نواحی،با حدود 13-14 نفراز کسانی که در این حوزه فعالیت دارند کار کرده ایم. به همین منظور، به تناسب وسعت منطقه موسیقیایی که وجود دارد هر هنرمند در2 یا3 قسمت از برنامه صحبت کرده است.

تهیه کننده «نغمه ها» درمورد بازخوردهایی که تا کنون دریافت شده است تصریح کرد: اکثر بازخوردهایی که تا کنون دریافت کرده ایم مثبت بوده اند. با توجه به فضای برنامه، مصاحبه شونده ها عزیزانی بوده اند که جزو تاریخ شفاهی موسیقی کشور محسوب می شوند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار