قزوین؛

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی ابیک

رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی مورد توجه و اهتمام مسئولین قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوین ؛ فرماندارآبیک در  دومین جلسه ستاد  اقتصاد مقاومتی شهرستان ابیک  گفت : دستگاه‌های اجرایی به ویژه ادارات صنعت، معدن و تجارت و نیز تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک درخواست می‌شود برای  رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

رحمانی افزود : شهرستان آبیک دارای 400 واحد صنعتی، تولیدی و کشاورزی است و از این ظرفیت‌ها می‌توان برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.

وی  با اشاره به موقعیت مناسب کوهپایه‌ای شهرستان آبیک برای گردشگری اضافه کرد :  این منطقه ظرفیت گردشگری و افزایش ثروت را دارد که باید به نحو مطلوب از این ظرفیت استفاده کرد.

فرماندار آبیک گفت : راه برون‌رفت از رکود صنعت و تولید، رفع مشکلات اقتصادی، رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه بهبود وضعیت اقتصاد، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است که بسترهای آن فراهم شده و همت مسؤولان را می‌طلبد.

 رحمانی فرماندار همچنین  به بحث  مطرح شدن مجدد الایندگی نیروگاه شهید رجائی از سوی برخی  از نشریات  استان  اشاره کرد و گفت :  به اذعان مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی در حال حاضر این نیروگاه آلودگی ندارد.

وی افزود :  طبق مصوبه شورای تأمین و امنیت ملی کشور برای امنیت خاطر نیروگاه شهید رجایی، مقداری مازوت و گازوئیل در این نیروگاه ذخیره شده که در صورت افت و قطع فشار گاز از آن‌ها  در فصل سرمااستفاده می‌شود.

فرماندار آبیک ادامه داد  در حال حاضر نیروگاه شهید رجایی 2 هزار مگاواتی است که مدیران این نیروگاه خواستار رساندن میزان تولید برق به 3 هزار و 400 مگاوات هستند که در این زمینه مسائل زیست محیطی و رفع ایندگی این واحد تولید برق باید در اولویت  برنامه طرح توسعه  قرارگیرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.