دنیا مالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

احداث پل عابر جدید، مشکلات زیرگذر جوادیه را حل خواهد کرد

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات به وجود آمده در خصوص زیرگذر جوادیه، گفت: مشکلات اولیه بعد از افتتاح پروژه جوادیه، طبیعی است.

احداث پل عابر جدید، مشکلات زیرگذر جوادیه را حل خواهد کرداحمد دنیامالی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مشکلات به وجود آمده در خصوص زیرگذر جوادیه اظهار داشت: مشکلات اولیه بعد از افتتاح پروژه جوادیه، طبیعی است.

وی با اشاره به سختی هایی که در خصوص تردد عابران پیاده این محله وجود دارد، افزود: منطقه 16 احداث که یک پل عابر پیاده جدید را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه معاونت حمل و نقل و ترافیک به دنبال بررسی تغیرات ترافیکی برای رفع مشکلات این منطقه است، تاکید کرد: اگر کار تکمیلی برای پروژه نیاز باشد، شورا در کمیسیون آن را بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۴ تير ۱۳۹۵
لطفا زودتر کارها و انجام بدن،3ماه از افتتاح زیر گذر جوادیه با مشکلاتش سپری میشه،نه پل عابر پیاده ای نه روشنایی مناسبی آن اطراف،هیچی،به نظر ميرسه کمیسیون اصل 90بايد به شهرداری تهران ،به خصوص پروژه های پایین شهرش وارد بشه،لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
بخاطر پل جوادیه از اون سال کرایه تاکسی راه آهن جوادیه ،به طور نوسانی مدام افزایش پیدا کرد،حالا که زیر گذر هم هست و مسیر تاکسی ها خیلی کاهش پیدا کرده،انظار نمی رفت که کرایه تاکسی ها 1450تومان باشه،و البته به دلیل کمبود اتوبوس این محله هم می باشد،اتوبوس های جوادیه-فیاض بخش_ نه کولر دارن نه پرده دارن ،750تومان هم کرایه این خط می باشد. این خط برای بخش خصوصی،از وقتی به بخش خصوصی انتقال پیدا کرده ،به جز ،گران شدن کرایه اتوبوس ،نه کولر دار شدن ،نه حتی پرده توی این گرما!!!
این مشکلات طبیعی رو هم حل کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
ما طرح عمرانی انجام میدیم تا مشکلات رو حل کنیم یا طرح ایجاد می کنیم تا که مشکلات طبیعی باشد،
پس کی پل عابر پیاده رو میزنن ?داره میشه 3ماه،از کجا به کجا زده میشه این پل?
آخرین اخبار