همزمان با ماه رمضان طرح نظارت بر عرصه مواد دامی وپروتئینی خام توسط شبکه دامپزشکی همدان آغاز شده است.

آغاز طرح نظارت بر عرصه مواد دامی و پروتئینی در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان همدان اظهار داشت: این طرح به مدت یک ماه از دیروز با بکار گیری 42 گروه بازرسی در استان و7 گروه بازرسی در شهرستان همدان در دو نوبت صبح وعصر در مراکز عرصه نگهداری و توزیع مواد خام دامی آغاز شده و تا 19 تیرماه ادامه خواهد داشت.


حقیقی افزود: در این طرح همچنین تمامی واحدهای بسته بندی مواد خام دامی قطعه بندی کشتارگاه ها، خودروهای حمل مراکز طبخ چلوکبابی ها و رستوران ها زیر نظارت بازرسان شبکه دامپزشکی قرار خواهند داشت.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان همدان همچنین از کشف ومعدوم سازی 15 تن انواع فراوردهای خام دامی از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان همدان خبر داد و گفت: 15 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی، 5 واحد پلمب و یک واحد نیز به مراجع قضائی معرفی شدند.

حقیقی از مردم در خواست کرد تنها از مراکز عرضه مواد دامی وپروتئینی دارای پروانه که محصول آنها دارای برجسب بسته بندی و تاریخ تولید وانقضاء است خرید کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان همدان همچنین از برنامه بسته بندی کله و پاچه و نگهداری آن در شرایط کاملا بهداشتی خبر داد و گفت: پاک کردن کله پاچه در سبزه میدان ممنوع شده و تنها در کشتارگاه انجام می شود.


انتهای پیام/د

برچسب ها: همدان ، طرح ، نظارت ، دامی ، پروتئینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.