رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان گفت: گروه‌های بازرسی در آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان از 18 خرداد تا 10 شهریورماه فعال هستند و با سرکشی به مدارس، به تخلفات رسیدگی می‌کنند.

مدارس همدان بازرسی می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد باب‌الحوائجی با بیان اینکه برای ثبت‌نام دانش‌آموزان عنوانی به نام «شهریه» نداریم، اظهار کرد: آن چه که در قانون پیش‌بینی شده، هزینه کتاب و بیمه است که باید مدارس در زمان ثبت‌ نام از اولیا دریافت کنند.


وی با بیان اینکه در حال حاضر بالاترین رقم شهریه در مقطع ابتدایی 33 هزار تومان است، بیان کرد: علاوه بر این مبلغ فقط از نوآموزان مبلغ 14 هزار تومان برای هزینه سنجش سلامت اخذ می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان با اشاره به شهریه مدارس خاص گفت: این نوع مدارس آیین‌نامه مجزایی دارند که در ازای خدمات و فوق‌برنامه‌هایی که ارائه می‌کنند شهریه دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: در این مدارس هم خانواده‌ها مختار هستند که هزینه این کلاس‌های فوق‌برنامه را پرداخت کنند یا نه.

باب‌الحوائجی افزود: گروه‌های بازرسی در ناحیه 2 همدان از 18 خردادماه تا 10 شهریورماه فعال هستند و با سرکشی به مدارس، به تخلفات رسیدگی می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان یادآور شد: اخذ هزینه اضافی علاوه بر هزینه کتاب و بیمه از خانواده‌های دانش‌آموزان تخلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.