برای حضور بهتر اردونشینان تیم ملی در رقابت های انتخابی سبک برنامه تمرینی تغییر می کند .

خبری از حضور وزیر در اردوی تیم ملی کاراته نبودسیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته کشور ، در گفتگو با خبرنگار رزمی  کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ضمن بیان این خبر در خصوص شرایط اردوی تیم ملی کاراته کشور گفت  : 

یکی از الویت های پوشیدن پیراهن تیم ملی رقابت های انتخابی 18 تیرماه است و برای اینکه کاراته کاها بتوانند با آمادگی بیشتر در این رقابت ها شرکت کنند لذا سبک و سیاق برنامه تمرینی در این اردو تغییر خواهد کرد تا بتوانند به شرایط آرمانی نزدیک شوند و به بهترین شکل در رقابت های انتخابی شرکت کنند . 

وی ادامه داد : سومین مرحله اردوی تیم ملی صبح امروز با کار وزنه آغاز شد و شکر خدا ورزشکاران در شرایط خوبی به سر می برند و تمرین ها خوب پیش می رود و در کل همه چیز خوب است . 

هروی در خصوص تفکیک زمان تمرین ها اشاره داشت : تمرینهای عمومی و بدنسازی را در برنامه داریم این تمرینها به صورت چرخشی انجام می شود  . 

سرمربی تیم ملی کاراته کشور در خصوص خبری که گفته می شد وزیر امروز به اردوی تیم ملی سرکشی خواهد کرد اظهار داشت : 
به طور حتم حضور وزیر در اردوی تیم ملی کاراته باعث دلگرمی است و اینکه وی در روزهای المپیکی در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنند بسیار ارزشمند است و امیدواریم شاهد حضور وزیر محترم در اردوی تیم ملی باشیم . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار