کاندید ریاست فدراسیون کاراته گفت : شایعه اخیر ، گمانه زنی ذهنی عده ای است که سعی در تخریب دیگران دارند .

پناهی : هدف شایعه سازان تخریب است / کاراته پتانسیل افتخارآفرینی در المپیک را دارد
عباس احمدپناهی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛ اظهار داشت : اخیرا شایعاتی مطرح شده مبنی بر رد صلاحیت بنده ، که لازم است بگویم اینها گمانه زنی های ذهنی خودشان است و هنوز نتیجه تعیین صلاحیت ها مشخص نشده است .

وی تصریح کرد :  به این عزیزان توصیه می کنم که اول بررسی کنند و بعد صحبت کنند و درباره دیگران اظهار نظر کنند، احساس می کنم کسانی که این شایعات را درست می کنند نگران هستند و می خواهند با این شیوه افراد را تخریب کنند و از میدان به در کنند  .

پناهی با اشاره به مطرح شدن شایعه اخیر مبنی بر اینکه وی گذرنامه دیگری دارد بیان داشت : بنده به غیر از گذرنامه کشورم ایران گذرنامه  هیچ کشوری را ندارم و به این موضوع افتخار هم می کنم  ، حالا چگونه این صحبت ها را بیان کرده اند دلیلش را نمی دانم. 

وی افزود : علاوه بر آن بنده با 25 سال سابقه کار در ارگان های دولتی را دارم و کارمند رسمی دولت هستم و علاوه بر آن نیز در دانشگاه تدریس می کنم . 


پناهی تصریح کرد : به این عزیزان توصیه می کنم که مطالعه کنند و اطلاعات عمومی خود را بالا برند بعد چنین صحبت هایی را مطرح کنند چرا که اگر کسی بخواهد گذرنامه کشور دیگری را بگیرد باید حداقل چهار سال در آن کشور زندگی کند و پس از گذراندن امتحان شهروندی و مقررات خاص شاید بتواند گذرنامه کشور مورد نظر خود را دریافت کند ، حالا بنده که همیشه ایران هستم چگونه چنین چیزی بنا به گفته این دوستان شدنی است ، از عجایب است ! 

رئیس سابق فدراسیون کاراته افزود : خوب است قبل از اینکه بخواهند شایعه ای را مطرح کنند پیرامونش تحقیق  کنند و معلومات خود را افزایش دهند . 

وی ادامه داد : جالب است من که در انتخابات شورای شهر شرکت کردم و علاوه بر اینکه  رئیس فدراسیون بودم، عضو هیئت رئیسه آسیا هم بودم، چطور آن موقع صلاحیت داشتم ؟

پناهی تصریح کرد : به طور حتم هر مدیری اشکالاتی در کارش دارد و من هم از این قضیه مستثنی نبودم و تجربیات خوبی از آن قضیه کسب کردم و به همین دلیل هم کاندید شدم . 

*سرعت در برگزاری انتخابات به نفع کاراته است

وی در خصوص انتخابات بیان داشت : مثل بقیه من نیز توقعم این است که انتخابات کاراته هرچه زودتر برگزار شود ،کاراته می تواند با انتخاب فرد اصلح ، برنامه ریزی طولانی مدت داشته باشد و روند رو به رشد را طی کند . 

پناهی افزود : البته درست است که کارها در حال انجام است و سرپرست فدراسیون نیز سعی در انجام دادن هرچه بهتر کارها دارد ولی به طور حتم انتخابات هرچه زودتر برگزار شود به نفع کاراته است . 

رئیس سابق فدراسیون کاراته  با اظهار امیدواری برای آینده کاراته بیان داشت : امیدوارم هرکس با رأی مجمع انتخاب شد ، جامعه کاراته  به وی کمک کنند و از او حمایت کنند ،بخصوص الان که بحث المپیکی شدن کاراته مطرح است .

وی با اشاره به تهیه یک برنامه مدون گفت : به کمک تعدادی از دوستان کارشناس حدود 9 ماه است که در حال تهیه برنامه ای هستیم به نام افق 2020 که یک کار تحقیقاتی است و برنامه بسیار مدونی است که آماده کرده ایم برای المپیکی شدن کاراته که در این برنامه همه چیز را برای المپیکی شدن پیش بینی کردیم . 

پناهی ادامه داد : البته از قبل این کار تحقیقاتی ، امور کارشناسی را شروع کردیم یه تازگی هم شنیدیم که کاراته برای ورود به المپیک تأیید شده است . 

پناهی در ادامه بیان داشت : اگر قسمت بود خودم در فدراسیون کاراته انجام وظیفه کنم که این برنامه را ادامه می دهیم و اگر هم هر کدام از عزیزان رأی آوردند با کمال میل این برنامه را که حدود یکسال در حال تهیه آن هستیم در اختیارشان می گذاریم چون این کار را با عشق کاراته انجام دادیم تا به عنوان یک افق در نظر گرفته شود . 

*کاراته پتانسیل کسب مدالهای ارزشمند در المپیک را دارد

وی تصریح کرد : کاراته پتانسیل این را دارد که به امید خدا مدالهای بسیار ارزشمندی را در المپیک برای کشورمان کسب کند و این نیازمند به برنامه ریزی مدون است . 


پناهی افزود : ما چهار سال دیگر قرار است المپیکی شویم چه بهتر که زودتر به فکر باشیم  چشم بر هم زنیم چهارسال تمام می شود پس چه بهتر که بیاییم و چالش ها و راهکارها را ببینیم و برنامه ریزی را انجام دهیم تا بتوانیم ان شااله نتیجه لازم را کسب کنیم . 


وی در پایان اظهار داشت : به طور حتم تمام کسانی که کاندید ریاست فدراسیون کاراته شدند می خواهند برای کاراته کار کنند ما هم مانند این دوستان برنامه  و طرح داریم ان شااله به موقع همه را برای دوستان مطرح خواهیم کرد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار