برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی متخصصان و پژوهشگران

معاون توسعه و فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی گفت: این کارگاه آموزشی با حضور مدیران الزویر با هدف افزایش سطح کیفی توانمندی‌های پژوهشگران و متخصصان این سازمان است

فرج الله مهنا معاون توسعه و فناوری سازمان پژوهش های علمی صنعتی  در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: این جلسه‌ی آموزشی با حضور مدیران الزویر با هدف توانمندسازی محققان و متخصصان انجام شد. 

وی ادامه داد: این اقدام در زمینه ارائه راهكارهای مهندسی برای رسیدن به موفقیت، كسب اطلاعات و راه‌كارهایی در جهت پیشرفت علم و تكنولوژی است و در زمینه طراحی و توسعه محصولات و فرآیندهای آن با ارائه ابزارهای تحلیلی قدرتمند، كمك شایانی به متخصصان ایرانی می کند.

معاون توسعه و فناوری سازمان پژوهش های علمی صنعتی در خصوص معرفی منابع اطلاعاتی مذكور، گفت: این کارگاه آموزشی با هدف ارائه راهكارهای مهندسی، راهكارهای علوم زیستی، به اعضای هیات علمی پژوهشكده‌ سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

مهنا تاکید کرد:  پایگاه شیمی وب برای محققان امكان جستجو در حوزه شیمی و اطلاعاتی درباره واكنش‌های شیمیایی و سنتز، داده‌های كتاب‌شناختی در تحقیقات شیمی آلی، شیمی معدنی، تركیبات شیمی آلی فلزی و ویژگی‌های واقعی علوم وابسته را برای پژوهشگران و محققان فراهم می کند. 

وی یادآور شد: این پایگاه به دانشمندان شیمی زمان بیشتری برای خلاقیت و ابتكار می‌دهد و آنها را قادر می‌سازد تا در دنیای رقابت برای رسیدن به اهداف خود پیشگام باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار