رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده حدود ۱۰ هزار نفر از مددجویان و نیازمندان گنابادی توسط کمیته امداد گناباد در ایام ماه مبارک رمضان افطارگشایی خواهند شد.

هادی آریان نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، ماه اکرام و اطعام یتیمان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد در ایام ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین و نیکوکاران گنابادی و به منظور تقویت فرهنگ انفاق و نیکوکاری و ترویج سنت های اسلامی، خانواده های تحت پوشش و سایر نیازمندان شهری و روستایی گناباد را با توزیع غذای گرم، بسته بندی سبد غذایی و سفره های افطارگشایی اطعام و نیکوکاری خواهد نمود.

وی گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده حدود ۱۰ هزار نفر از مددجویان و نیازمندان گنابادی توسط کمیته امداد افطارگشایی خواهند شد و در این راستا در بیش از ۲۰ روستا سفره افطار برای تمامی اهالی آن روستا پهن خواهد شد.

آریان نژاد به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در ایام ماه مبارک رمضان اشاره و اذعان کرد: براساس تأسی از یتیم نوازی امام علی (ع)، خیرین گنابادی می توانند با پرداخت حداقل ۳۰۰ هزار ریال به صورت ماهانه سرپرستی یکی از ۱۳۰ یتیم گناباد را برعهده گیرند.

رئیس کمیته امداد امام گناباد با اشاره به توزیع سبد کالا دربین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد توسط موسسه انصار الحجه مشهد، خاطرنشان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان ۷۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گناباد شامل یتیمان، سادات و بیماران از سبد کالای موسسه انصار الحجه مشهد بهره مند شدند.

آریان نژاد افزود: علاوه بر این، در ایام ماه مبارک رمضان سبدهای کالایی توسط همشهریان گنابادی هرساله در اختیار کمیته امداد جهت توزیع در بین نیازمندان قرار می گیرد.

وی درپاسخ به شایعه ایجاد شده مبنی بر هزینه نمودن کمک های نقدی مردم در امورات غیر از نیازمندان گفت: از تمامی کمک های مردمی از جمله صدقات که به کمیته امداد داده می شود، یک ریال به کارکنان کمیته امداد جهت انجام هزینه های اجرایی داده نمی شود و تمامی مبالغ جمع آوری شده در میان محرومین توزیع می شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.