رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: ۲۰۰ جلسه جزء خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان در گناباد در مساجد و منازل برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدرضا رحمانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاارن جوان از مشهد گفت: حدود ۲۰۰ جلسه دوره قرآن منازل و مساجد در سامانه اداره تبلیغات اسلامی گناباد به ثبت رسیده است که در ماه مبارک رمضان جزءخوانی قرآن خواهند داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد با اشاره به برگزاری ۱۰۰ جلسه تفسیر سوره ممتحنه قرآن کریم در مساجد روستایی و شهری اظهار کرد: ۱۰۰ نفر از روحانیون مبلغ از شهرهای قم و مشهد و گناباد برای تبلیغ در ایام ماه مبارک رمضان به مناطق شهری و روستایی اعزام می شوند.

حجت الاسلام رحمانی افزود: اقامه نمازهای یومیه، تفسیر قرآن کریم، بیان احکام شرعی و کلاس های روخوانی قرآن از جمله مهترین برنامه های این روحانیون مبلغ خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین دو جلسه محوری تفسیر سوره ممتحنه قرآن کریم ویژه عموم مردم در مساجد جامع شهرهای گناباد و کاخک توسط ائمه جمعه این شهرها در روزهای ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به فضائل ماه مبارک رمضان گفت: انسان دارای دو بیماری جسمانی و روحی و روانی می باشد که بهترین دارو برای درمان بیماری های روحی و روانی و نسخه شفابخش، قرآن کریم می باشد.

وی اظهار کرد: فاصله گرفتن از قرآن سبب تضعیف اعتقادات و انس گرفتن با فرهنگ های بیگانه می شود لذا باید آحاد مردم ارتباط و انس خود را با قرآن کریم مستحکم نمایند که توجه ویژه به قرآن کریم در ماه رمضان در این خصوص ضروری است.

وی مهم ترین اولویت اداره تبلیغات اسلامی گناباد طی چند سال اخیر را برگزاری جلسات جزءخوانی قرآن مساجد با حضور قاریان ممتاز شهرستان برشمرد و افزود: به منظور استفاده همه افراد از قرآن کریم، سعی شده است جلسات جزءخوانی قرآن کریم مساجد با حضور قاریان ممتاز برگزار شود تا همه افراد از این جلسات استفاده نمایند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.