افرادی که بنا به دلایلی از جمله بیماری، مسافرت و... قادر به روزه گرفتن نمی‌باشند، با رعایت شئون ماه مبارک رمضان از خوردن و آشامیدن در ملاءعام خودداری نمایند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرماندهی انتظامی خوزستان در خصوص رعایت شئونات ماه رمضان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به منظور رعایت حال مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی می‌باشند، متصدیان مراکز پذیرایی بین‌راهی، پایانه‌ها، فرودگاه و راه آهن می‌توانند با اخذ مجوز از پلیس نظارت بر اماکن عمومی با رعایت شئون اسلامی با استتار مکان، به گونه‌ای که در ملاءعام تظاهر به روزه‌خواری صورت نگیرد، فعالیت کنند.

مراکز پذیرایی فاقد مجوز از اذان صبح تا اذان مغرب اجازه فعالیت نداشته و در صورت مشاهده برابر ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

کلیه رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه اعم از عمومی و شخصی موظف به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بوده و از هر گونه تظاهر به روزه‌خواری، ایجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات مکتبی اجتناب کنند.

 افرادی که بنا به دلایلی از جمله بیماری، مسافرت و... قادر به روزه گرفتن نمی‌باشند، با رعایت شئون ماه مبارک رمضان از خوردن و آشامیدن در ملاءعام خودداری نمایند.

نیروی انتظامی در زمان افطار و شب‌های قدر که حضور و تردد مردم عزیز تراکم بیشتری دارد، تلاش می‌کند با حضور ماموران خود رفت و آمد را تسهیل و امنیت را ارتقا بخشد و البته همکاری مردم عزیز و روزه‌داران محترم بسیار راهگشا خواهد بود.

یکی از جهات معنوی این ماه مبارک، رعایت بیش از پیش عفاف و حجاب و دوری از ناهنجاری‌ها است؛ لذا انتظار می‌رود همگان ضمن رعایت فضای معنوی حاکم بر جامعه، اخلاق و پوشش اسلامی را مراعات کرده و در این مهم نیروی انتظامی را یاری کنند.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.