برترین‌های مسابقات انتخابی اسکیت سرعت نوجوانان خوزستان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رییس هیات اسکیت استان اظهار کرد: این مسابقات یکشنبه و دوشنبه این هفته در هر دو بخش دختران و پسران و در سه گروه سنی به میزبانی شوش برگزار شد.

الهه موالی‎زاده،  به نفرات بخش دختران این مسابقات اشاره کرد و گفت: در گروه سنی اول، نیوشا چراغ‌سحر از شوش در ماده‌های 300 و 500 متر به قهرمانی رسید، در رده سنی دوم در ماده 200 متر ملیکا سواری از اهواز و در ماده 500 متر معصومه رشیدی‌فر از ماهشهر جایگاه‌های نخست را به خود اختصاص دادند و در گروه سنی سوم نیز مولود وکیلی از شوش در ماده‌های 200 و 300 متر به قهرمانی رسید.

رییس هیات اسکیت خوزستان خاطرنشان‌کرد: در بخش پسران نیز در گروه سنی اول، محمدامین ابوالوردی از ماهشهر، در گروه سنی دوم مسعود عصیر از خرمشهر و در گروه سنی سوم علی چمیده از آبادان همگی در هر دو ماده 200 و 300 متر جایگاه نخست را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: اسکیت‌بازانی از هفتکل، اهواز، ماهشهر، بندرامام، خرمشهر، آبادان، شوش و دزفول در این مسابقات حضور داشتند.

موالی‌زاده در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات اسکیت جام رمضان خوزستان، گفت: این مسابقات از فردا شب پس از افطار در تمام استان در هر دو بخش دختران و پسران آغاز خواهد شد. این مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به صورت مسابقه‌ای در ماده‌های 200 ، 300 و 500 متر و در رده سنی نونهالان به صورت جشنواره‌ای و در 10 ایستگاه و پنج گروه سنی برگزار خواهد شد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.