شهردار ایذه از خرید تناژی زباله‌های این شهرستان از پیمانکار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، انوشیروان بهرامی با اشاره به موضوع زباله‌ها و نارضایتی برخی از شهروندان از وضع آن در شهر اظهار کرد: متأسفانه در این رابطه کم‌کاری‌هایی صورت گرفته و پیمانکار مربوطه در جمع‌آوری کاستی‌هایی را به‌جا گذاشته است.

وی افزود: طی روزهای آینده با برگزاری مناقصه پیمانکار جدید برای بخش زباله‌ها معرفی خواهد شد و از این ‌پس بر اساس برنامه‌های پیش‌بینی شده با پیمانکار قرارداد منعقد خواهد شد.

شهردار ایذه بیان داشت: با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی صورت گرفته از این پس پیمانکاران، زباله را به‌صورت کیلویی و تناژی به شهرداری خواهند فروخت و قطعا پیمانکار برای درآمد بیش تر تمام تلاش خود را برای جمع‌آوری تمام زباله‌های سطح شهر به‌کار خواهد گرفت.

بهرامی خاطرنشان کرد: قرار است که در کنار پیمانکار زباله یک پیمانکار نیز برای نظافت و لایروبی کانال‌ها و جداول دفع فاضلاب و آب‌های سطحی به‌صورت جداگانه مشخص و برای انجام این کار اقدام کند.

این مقام مسئول افزود: انتخاب پیمانکاران بخش‌های مختلف شهرداری با حساسیت صورت خواهد گرفت و از بین آنها افرادی که بیش ترین دلسوزی و بهترین تجربه کاری را داشته باشند انتخاب خواهند شد.

وی تصریح کرد: خوشحالم که شهروندان فهیم ایذه‌ای با لمس برخی تغییرات و لطف‌هایی که نسبت به من داشته‌اند جهت تشویق هرچه بیش تر من اقدام می‌کنند.

بهرامی تاکید کرد: برنامه‌های زیادی برای ایجاد یک تحول در سطح شهر ایذه پیش‌بینی شده است که بر اساس یک برنامه‌ریزی مشخص بسیاری مشکلات رفع خواهد و انتظار می‌رود شهروندان با همراهی و دادن نظرات سازنده و دلسوزانه خود ما را یاری کنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.