فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: 4 سارق جوان كه در پوشش مامور از شهروندان در شهرستان انار اخاذي و سرقت مي کردند، شناسايی و دستگير شدند.

ماموران قلابی در دام پلیس اناربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ جعفر غضنفري گفت: به دنبال اعلام يک فقره سرقت در يكي از روستاهاي شهرستان انار توسط چهار جوان مامورنما تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران با انجام تحقيقات جامع پليسي و اطلاعاتي متهمان را شناسايي و در يك عمليات برنامه ريزي شده آنان را دستگير كردند .

غضنفري ضمن اشاره به اين مساله كه بررسي ديگر ابعاد اين پرونده و كشف ديگر سرقت ها در دستور كار قرار دارد، خاطر نشان کرد : اين چهار متهم در ادامه تحقيقات پليسي به چگونگي اقدام خود و شيوه هاي آن براي سرقت و اخاذي از شهروندان اعتراف كردند.

وي تصریح کرد : متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدندو موضوع همچنان در دست بررسي است .

فرمانده انتظامي شهرستان انار در پايان گفت: همه ي ماموران دولتي در زمان اجراي ماموريت هاي خود در صورت درخواست شهروندان و حتي بدون در خواست فرد مکلف به ارائه کارت شناسايي خود هستند ولی ماموران قلابي به انحاي مختلف از ارائه کارت شناسايي و يا حکم قضايي طفره مي روند لذا در اين گونه شرايط بايستي بلافاصله موضوع به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام شود.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار