رئيس پليس آگاهی استان از كشف 67 هزار نخ سيگار قاچاق از 2 دستگاه اتوبوس در راستای طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز خبر داد.

كشف 67 هزار نخ سيگارقاچاق از 2 دستگاه اتوبوسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ يدالله حسن پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز به منظور از بين بردن بسترهای قاچاق كالا و برخورد با اخلالگران اقتصادي و انهدام شبكه های فعال در زمينه قاچاق كالا فعاليت های خود را گسترده تر كردند.

وي افزود: با اقدامات شبانه روزي كارآگاهان سر انجام سرنخ هايي از انتقال يك محموله قاچاق به دست آمد و سرانجام ماموران توانستند دو دستگاه اتوبوس را در يكي از خيابان هاي شهر كرمان متوقف و در بازرسي از آن ها 67 هزار و 800 نخ سيگار قاچاق را كشف كنند.

رئيس پليس آگاهي مبداء اتوبوس ها را استان هاي شرقي كشور عنوان و خاطر نشان کرد : از ديگر اقلام كشف شده مي توان چند كيسه كودشيميايي خارجي، چند كيسه برنج و يك دستگاه كولر گازي و ديگر كالاهاي قاچاق اشاره كرد.

حسن پور در پايان گفت : پليس با تمام توان در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي گام بر مي دارد و اجازه جولان به مخلان اقتصادي را نخواهد داد.

انتهای پیام /ح
برچسب ها: سیگار ، قاچاق ، کشف ، محموله ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار