رییس فدراسیون شطرنج گفت : ایران نسبت به دیگر کشور های آسیایی کمترین شرکت کننده را مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کرد.

پهلوان زاده : کمترین بازیکن را در مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا داشتیممهرداد پهلوان زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره عملکرد شطرنج بازان در مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا بیان کرد : سطح مسابقات قهرمانی شطرنج آسیا بسیار سنگین بود تیم ایران با 6 شطرنج باز ، کمترین بازیکن را در این رقابت ها داشت و برخی کشورها مثل چین و هند بیش از 20 بازیکن اعزام کرده بودند.

وی افزود : انتظار از بازیکنان ایران بیش از چیزی بود که در رقابت ها ظاهر شدند قائم مقامی باتوجه با مسابقاتی که در دوره های گذشته داشت در این مسابقه پیشرفت کرد اما علی رضا فیروزجاه با داشتن عنوان قهرمانی کشور افت محسوسی داشت.

رئیس فدراسیون شطرنج درباره عمکرد خادم الشریعه که شانس اول قهرمانی  مسابقات بود تصریح کرد : خادم الشریعه در این رقابت ها نتوانست توانایی هایش را به نمایش بگذارد وی چون در بازی اول نتیجه را واگذار کرد ادامه مسابقات را با استرس دنبال کرد که در ادامه بازی هایش تاثیر گذار بود .

پهلوان زاده عنوان کرد : رقبای ما در آسیا اردوها ومسابقات متعددی برای بازیکنان برگزار می کنند که همه این عوامل در نتیجه گیر ی بازیکنان موثر است .

وی درباره انتخاب مربیان جدید تیم های ملی گفت : هم اکنون در حال مذاکره با دوگزینه خارجی هستیم اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیدیم .

وی افزود : سکوکولف هلندی و الکسی از روسیه گزینه های هدایت تیم ملی هستند و میر شنیچکو هم به عنوان مربی بانوان به کارش ادامه می دهد.
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار