لیگ آزادگان در حالی از 18 مرداد آغاز می شود که تنها هفت تیم سرمربیان خود را انتخاب کردند.

نیمکت های لیگ یک خالی تر ازگذشتهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور از 18مرداد آغاز می شود و از همین رو تیم ها فرصت کمی را برای آماده شدن دارند اما بازهم با این وضیعت برخی تیم ها کماکان نام سرمربی خود را انتخاب نکردند و مشخص نیست چه زمانی می خواهند تمرینات خود را آغاز کنند.

البته تعداد تیم های دسته اولی به نسبت فصل گذشته دو تیم کاهش پیدا کرده که در مواجه با سقوط 5 تیم از دسته اول به لیگ 2  ، سه تیم از لیگ 2 به لیگ یک صعود کردند ، تیم های اکسین البرز، سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم. در پایان بازی های این فصل سه تیم از انتهای جدول به لیگ 2 سقوط می کنند و تیم های اول و دوم هم راهی لیگ برتر می شوند ،  البته کمیته مسابقات در تلاش است اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ برتر را مجاب به اجرای مصوبه ای کند که دست کم تیم سوم در بازی پلی آف با تیم چهاردهم لیگ برتر شرکت کند که در این صورت سهمیه صعود به 2.5 تیم افزایش پیدا می کند. البته این تلاش ها تا به امروز نتیجه ای به دنبال نداشته است.

حال تنها هفت تیم اکسین البرز ، خونه به خونه بابل ،ملوان بندر انزلی ، مس رفسنجان، آلمینیوم اراک ، پارس جنوبی جم  و بادران تهران سرمربیان خود را انتخاب کردند و دیگر تیم ها در حال رایزنی هستند تا سرمربی خودرا انتخاب کنند.



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار