نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: مجلس در این دوره باید با همکاری دولت طرح استانی شدن انتخابات را به سامان برساند.

مجلس نیازمند اصلاح ساختاری است/ ضرورت ساماندهی طرح استانی شدن انتخاباتبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی پور مختار نماینده مردم بهار و کبودر اهنگ در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: مجلس نیازمند اصلاح ساختاری است تا بتواند کارامدی خود را ارتقا دهد.

وی ادامه داد: مجلس در این دوره باید با همکاری دولت طرح استانی شدن انتخابات را به سامان برساند تا جایگاه نمایندگی همانگونه که رهبری تاکید کردند تعیین و تثبیت شود.

نماینده مردم بهار و کبودر اهنگ گفت: نمایندگان باید با اصلاح قوانین زائد به وضعیت اقتصادی بهبود ببخشند و با فعالیتهای خود نظام بانکی و مالی را ساماندهی کنند.

پور مختار تصریح کرد: در تصویب لایحه برنامه ششم توسعه ملاحظه واقعیات و نگاه عملیاتی و بررسی روند اجرای شش ماهه این برنامه از انحراف در اجرای کلی آن جلوگیری خواهد کرد.

وی اظهار داشت: دولت در سال پایانی خود قرار دارد و ضمن تشکر از فعالیتهای دولتی‌ها انتظار است اقدامات زیر هرچه سریعتر سامان یابد: 1- مسئله خروج از رکود و پایان بخشیدن به خواب واحدهای تولیدی و بدیهی است حل مشکل اقتصاد در گرو حل این مسئله خواهد بود، 2- ارائه و اجرای برنامه منسجم برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، 3- اصلاح نظام بانکی، 4- اجرای طرح فوری برای بهبود شرایط کشت و تولیدات کشاورزی در استانهای مختلف، 5- در راستای ساماندهی چاههای آب کشور نیازمند هماهنگی دو وزارتخانه نیرو و جهاد کشاورزی هستیم، 6- با توجه به اقدامات کینه توزانه و ضد اسلامی عربستان در جلوگیری از برگزاری حجم ضروری است مراتب مراجع بین المللی اطلاع رسانی شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه اش گفت: در حال حاضر روستاهای بسیاری با مشکل تامین آب شرب مواجهه هستند لذا از دولت تقاضای رسیدگی می کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: پورمختار ، مجلس ، صحن ، نطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار