پیکر مطهر جانباز دوران دفاع مقدس شهید رضا عسکری در اهواز تشییع شد و در گلزار شهدای این کلانشهر آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با حضور مردم و خانواده‌های شهدا پیکر پاک و مطهر جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس شهید رضا عسکری در اهواز تشییع شد.
    
پیکر مطهر این شهید والامقام که از جانبازان 70 درصد اهوازی است و پس از 35 سال تحمل رنج و درد مجروحیت، به جمع شهدای اسلام پیوست پس از مراسم تشییع به گلزار شهدای اهواز منتقل شد.

پس از انتقال پیکر شهید عسکری به گلزار شهدای اهواز، نماز بر این شهید اقامه شد و پس از قرائت تلقین در کنار شهیدان آرام گرفت.

پیکر شهید رضا عسکری در قطعه یک گلزار شهدای اهواز و در نزدیکی مزار سردار شهید مجید سیلاوی، شهید محمود مراد اسکندری از شهدای مدافع حرم اهواز، سردار شهید بهروز غلامی و سردار شهید مصطفی مسعودیان آرمید.

شهید عسکری در بیمارستان مهر اهواز بستری شده بود و روز یکشنبه 16 خرداد ماه امسال مطابق با 29 شعبان سال 1437 هجری قمری به فیض عظیم شهادت نائل شد.

جانباز شهید رضا عسکری در تاریخ دوم فروردین ماه سال1360 در جریان بمباران هوایی دشمن متجاوز عراقی به شدت مجروح شد و پس از 35 سال صبوری و مشقت، شربت گوارای شهادت را نوشید و نامش در دفتر شهدای اسلام به ثبت رسید.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.