مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز گفت: 5 پایگاه جبرانی دوره متوسطه دوم نظری و مهارتی این ناحیه از اول تیر ماه 95 فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید بهادر موسوی بیان کرد: به منظور ارتقاء وضعیت آموزشی دانش آموزان لازم التوجه و تجدیدی، 5 پایگاه جبرانی دخترانه و پسرانه برای دانش آموزان دوم متوسطه نظری و مهارتی این ناحیه درنظر گرفته شده است.

وی افزود: در این پایگاه های جبرانی که ویژه دانش آموزان متوسطه نظری و  هنرستان ها می باشد، ثبت نام دانش آموزان از اول تیرماه آغاز وتا چهاردهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

قاسم چلداوی معاون آموزش متوسطه این ناحیه اظهار داشت: کلاس های آموزشی در این پایگاه ها برای دانش آموزان پایه سوم از 14 تیر ماه 95 و برای دانش آموزان پایه اول و دوم و از 21 تیر ماه آغاز می شود و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

وی اذعان کرد: در این برنامه آموزشی دبیرستان های پسرانه ابوذر واقع در منطقه کارون مخصوص دانش آموزان پسر و دبیرستان های حضرت فاطمه (س) واقع در نیوساید و آیین روشن واقع در حصیرآباد به دانش آموزان دختر دوره متوسطه نظری اختصاص داده شده است.

چلداوی بیان داشت: برای برگزاری دروس عمومی غیر تخصصی و غیر کارگاهی هنرستان های این ناحیه نیز دو پایگاه هنرستان علامه طباطبایی و دخترانه شفا در نظر گرفته شده است.

عباسپور کارشناس مسئول آموزش متوسطه نظری آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز گفت: دانش آموزان دوره متوسطه می توانند با مراجعه به واحد های آموزش خود نسبت به دریافت معرفی نامه اقدام و برای ثبت نام از اول تا چهاردهم تیر ماه به پایگاه های جبرانی مذکور مراجعه نمایند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار