کلنگ‌ ساخت درمانگاه شبانه‎روزی بخش گل‏ تپه در مراسم ویژه‎ای با حضور معاون امور بهداشتی دانشگاه و جمعی از مسئولان شهرستان کبودراهنگ به زمین زده شد.

کلنگ‎ درمانگاه شبانه‎روزی بخش گل‌تپه زده شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرماندار کبودراهنگ در این آیین گفت: یکی از سیاست‎های دولت تدبیر و امید، رسیدگی به حوزه سلامت و توجه به بهداشت مردم با اجرای طرح تحول نظام سلامت است که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدامات گسترده‎ای را به منظور تسهیل دریافت خدمات درمانی توسط مردم و توسعه زیرساخت‎های حوزه سلامت انجام داده است.

احسان قنبری افزود: در سال گذشته در بخش بهداشت و درمان شهرستان شاهد افتتاح پروژه‎های متعددی بودیم و امید آن می‎رود که با آغاز ساخت این پروژه در سال جاری، شتاب موجود در ساخت و توسعه فضاهای بهداشتی _ درمانی این شهرستان ادامه یابد.

وی همچنین از پیگیری‎های مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و تلاش‎های همکاران وی تشکر و قدردانی کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ نیز با اشاره به نیاز این بخش به درمانگاه مجهز شبانه‎روزی، توضیحاتی در خصوص این پروژه به حاضران ارائه کرد.

بهرامی، عنوان کرد: ساختمان این درمانگاه در دو طبقه به مساحت 814 مترمربع در زمینی به مساحت 2200 مترمربع با اعتباری افزون بر 700 میلیون تومان ساخته می‌شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.