رئیس اتحادیه کبابی و جگرکی‌های کرمانشاه گفت: امسال برای دومین سال پیاپی در ماه مبارک رمضان افزایشی در قیمت حلیم نداشتیم و حلیم را با قیمت کیلویی 6200 تومان عرضه خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ بهروز مرادی  گفت : قیمت حلیم اکنون در تهران حدود 40 درصد از این رقم بیشتر است و کیلویی حدود یازده هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی اظهار کرد: مردم کرمانشاه به دلیل رکود و شرایط اقتصادی توان پرداخت این رقم را ندارند.

رئیس اتحادیه کبابی و جگری‌های کرمانشاه یادآوری کرد: البته بعد از ماه رمضان افزایش قیمت حلیم را تا کیلویی 6500 تومان خواهیم داشت.

مرادی با اشاره به اینکه این 6200 تومانی که در نظر گرفته شده سقف قیمت حلیم است، تاکید کرد: به هیچ عنوان حلیمی گرانتر از این نداریم و هیچ واحد صنفی حق عرضه حلیم با قیمت بیشتر از 6200 تومان را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر واحدی بخواهد حلیم بوقلمون، حلیم زعفرانی، حلیم کنجدی و ... عرضه کند، باید این خدمات را به صورت رایگان ارائه دهد و حق گرفتن پول اضافی بابت این موارد ندارد

مرادی قیمت تعیین شده برای هر کیلو آش عباسعلی را نیز 6500 تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه کبابی و جگری‌های کرمانشاه در ادامه از وجود 105 واحد مجاز عرضه کننده آش و حلیم در کرمانشاه خبر داد و گفت: به همین تعدادنیز واحد بدون مجوز داریم.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، سال ، گذشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.