فرمانده انتظامی ایلام گفت: پلیس در ایام ماه مبارک رمضان برخورد قاطع با کسانی که در انظار عمومی اقدام به روزه خواری کنند را در دستور کار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سردار علی دولتی اعلام کرد: پلیس در راستای انجام ماموریت های خود با هدف ایجاد فضایی امن توام با آرامش برای هم استانی های ایلامی، ضمن هماهنگی با دستگاه های اجرایی همچون شبکه بهداشت و درمان ، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ، شهرداری ها و سازمان صنعت، معدن و تجارت تدابیری را اندیشیده تا شهروندان بتوانند در کمال نظم و امنیت به اجرای مراسم و عبادت در این ماه پرخیر و برکت بپردازند.
دولتی اضافه کرد: گشت های ویژه برای کنترل و مقابله با هنجارشکنان و افرادی که اقدام به روزه خواری کنند تشکیل و با افراد بدحجاب و کسانی که اقدام به ایجاد آلودگی صوتی کنند نیز در مدت یاد شده برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد شد.
وی افزود: رستوران ها و قهوه خانه های بین راهی نیز در ایام ماه مبارک رمضان حق پخت غذا بویژه غذاهای دودزا همچون کباب را نخواهند داشت، ضمن اینکه کنترل دقیقی نیز بر بوستان ها و تفرجگاه ها از سوی گشت های ویژه پلیس به منظور رفاه حال روزه داران و برخورد با هنجارشکنان صورت خواهد گرفت.
فرمانده انتظامی ایلام اظهار کرد: تجربه سال های گذشته نشان می دهد میزان وقوع جرائم ماه رمضان در مقایسه با سایر ایام سال کاهش چشمگیری داشته که نشان دهنده ارزش و منزلت این ماه در نزد مردم مسلمان و معتقد به آداب اسلامی در استان دارد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.