پیروزی آرژانتین برابر شیلی در روز نیمکت نشینی مسی

آلبی سلسته از لاروخا انتقام گرفت

تیم ملی آرژانتین از گروه چهارم کوپا امریکا با نتیجه دو بر یک شیلی را شکست داد و انتقام فینال سال گذشته را از این تیم گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم های ملی آرژانتین و شیلی از رقابتهای گروه چهارم کوپا آمریکا به مصاف هم رفتند که تیم ملی آرژانتین با نتیجه دو بر یک شیلی را شکست داد. این مسابقه تکرار فینال سال گذشته کوپا امریکا بود که البته در آن دیدار شیلی ، آرژانتین را برد و قهرمان شد.

در دقیقه 51 روی توپگیری فوق العاده اور بانگا در میانه زمین ، آلبی سلسته صاحب ضد حمله شد. بانگا توپ را به دی ماریا در سمت چپ محوطه شیلی پاس داد و دی ماریا با یک ضربه محکم دروازه براوو را باز کرد و آرژانیتن یک بر صفر پیش افتاد.

پنج دقیقه بعد دقیقا صحنه گل اول تکرار شد با این تفاوت که این بار دی ماریا توپ را به بانگا در سمت چپ محوطه جریمه لاروخا پاس داد و او با پای چپ دروازه شیلی را گشود.

در دقیقه 92 شیلی صاحب یک ضربه ایستگاهی از 35 متری شد. توپ به روی دروازه فرستاده شد و رومرو به اشتباه از دروازه خارج شد و فوئنزالیدا دروازه آرژانتین را گشود تا شیلی نیز کار را در تورنمنت با گل آغاز کند و پس از این گل بازی به پایان رسید.

لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین به دلیل مصدومیت از روی نیمکت شاهد برد تیمش بود.

آلبی سلسته از لاروخا انتقام گرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار