رحمانی فضلی به منظور حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی ، وارد تبریز شد.

وزیر کشور وارد تبریز شد+ برنامه ها
به گزارش حوزه  وزارت کشورگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به منظور حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان شرقی که قرار است عصر امروز در تالار پتروشیمی برگزار شود، وارد شهر تبریز شد.

بازدید از کارگاه اقتصادی مقاومتی در تبریز و گفتگو با خبرنگاران از دیگر برنامه های وزیر کشور در دومین روز از سفر به استان آذربایجان شرقی می باشد.
 
طبق مصوبه هیئت دولت، استان‌های کرمان، لرستان و آذربایجان شرقی، به عنوان استان‌های پایلوت و الگوی عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی انتخاب شدند.
 
پس از این انتخاب، دکتر رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور و جانشین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، ماهانه برای سرکشی به این سه استان سفر خواهد کرد تا در جریان امور اجرایی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قرار گیرد.

وزیر کشور همچنین30 اردیبهشت ماه به استان الگوی اقتصاد مقاومتی «لرستان» سفر کرد..
 
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، 9 اردیبهشت 1395 از وزیر کشور به عنوان «جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی» خواست با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، ملی و استانی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام کند.

جهانگیری همچنین از تمام دستگاه‌های اجرایی نیز خواست در این خصوص هماهنگی و اقدام لازم به عمل آورند تا با اجرای موفق این طرح بتوان زمینه را برای توسعه و اجرایی شدن در سایر استان‌های کشور فراهم ساخت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار