مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره گفت:در ماه مبارک رمضان در قالب طرح مفتاح الجنه از ۶هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد این استان سرکشی و دلجویی شود.

سرکشی از ۶هزار خانوار مددجوی کرمانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،وحید میرزایی در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با اشاره به اینکه طی سال گذشته حدود ۱۰هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی( ره) در قالب طرح مفتاح الجنه بازدید شد افزود:تقریبا ۶هزارمورد در ماه مبارک رمضان سرکشی شدند.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۱۵میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال جذب درآمد برای خانواده های نیازمند در قالب طرح مفتاح الجنه نیز در سال 94 انجام شد.

میرزایی از وجود ۳هزار بیمار صعب العلاج نیازمند تحت پوشش کمیته امداد این استان خبرداد و تصریح کرد:در راستای اجرای طرح شفا ،حضور در جمع این خانواده ها و پیدا کردن حامی برای این بیماران می تواند از لحاظ روحی تاثیر بسیاری در وضعیت این بیماران بگذارد.

میرزایی به طرح اطعام و افطاری نیازمندان در استان اشاره کرد و گفت:پارسال بیش از ۲۳میلیارد ریال  برای این طرح جمع آوری شدکه در اطعام و افطاری نیازمندان در ماه مبارک هزینه شد و امسال نیز آمادگی دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم استان هستیم.

وی با بیان اینکه در طرح  محسنین که برای حامی یابی خانواده های نیازمند برنامه ریزی شده ,افزود:در استان کرمان ۶هزارو۷۰۰نفر از فرزندان محسنین را دارای حامی و۸هزارو ۷۳۷نفر حامی از نقاط مختلف استان و کشور در این طرح جذب شدند.

میرزایی با اشاره به اینکه حدود ۲۳هزار نفر از فرزندان مدد جوی تحت پوشش این نهاد در طرح محسنین فاقد حامی هستند،خاطر نشان کرد:میانگین دریافتی فرزندان طرح محسنین ماهانه ۳۲۵هزار ریال است

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳هزارو ۸۰۰یتیم در این استان وجود دارد تصریح کرد:۲۰هزار و ۵۴۰نفر حامی این ایتام هستندو در آمد نقدی و غیر نقدی این ایتام پارسال ۱۸۱میلیارد و ۵۱۰میلیون بوده است.

وی افزود:این ایتام ماهانه یک میلیون ریال دریافت می کنند.

وی از پرداخت الکترونیکی صدقه در این استان خبرداد و خاطر نشان کرد:مردم میتوانند صدقات خود را با شماره گیری  *۸۸۷۷#و یا ارسال عد ۱به شماره پیامک ۸۸۷۷ویا شماره گیری ۰۳۴ پرداخت کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار