ماه رمضان امسال برق ولایت هرات قطع نخواهد شد ضمن اینکه نیروهای امنیتی افغانستان تدابیر شدیدتری را به مناسبت فرا رسیدن این ماه اعمال خواهد کرد.

سخنگوی والی هرات: هرات در ماه رمضان با کمبود برق روبرو نخواهد بود
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، «جیلانی فرهاد» سخنگوی والی هرات گفت: برای فرا رسیدن ماه پر فضیلت رمضان تدابیری اندیشیده شده است و مسئولان امنیتی هرات در رابطه با این موضوع با هم گفت‌و‌گو کرده‌اند.

وی بیان داشت: مهم‌ترین نگرانی مردم در سال‌های پیش قطع برق این ولایت بوده‌ اما امسال نوسات برق کمتر و ولتاژ برق هرات هم ثابت خواهد ماند.

وی اظهار داشت: با هماهنگی ریاست شورای علما و حج و اوقاف هرات، قرار است به رستوران‌ها، اغذیه‌ها و حتی تالارها اجازه فعالیت در ماه رمضان داده نشود.

«عبدالرئوف احمدی» سخنگوی فرماندهی پلیس هرات در رابطه با تدابیر نیروهای امنیتی در هرات، گفت: نیروهای امنیتی هرات تدابیر جدی‌تری بخاطر ایام ماه رمضان برای ایمن‌سازی هرات دارند.

وی گفت: در بخش‌های مختلف شهر هرات، نیروهای امنیتی مستقر شده و در شب هنگام نظارت بیشتری به خاطر تامین امنیت هرات خواهند داشت.

در چند سال پیش یکی از بزرگترین نگرانی‌های شهروندان هرات در ایام رمضان، نوسانات برق این ولایت بوده و آنان همواره در این فصل گرم، انتظار عدم قطعی برق را داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار