معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از تذکر لسانی تا اعمال قانون در برخورد با افراد روزه‌خوار در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: با کسانی که عمدا قصد حرمت‌شکنی این ماه را داشته باشند، برخورد قاطع قانونی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدرضا آمویی گفت: این ماه شئونات خاص خود را دارد که امیدواریم مردم همانند همیشه رعایت این شئونات را داشته باشند

وی با بیان اینکه تنها اماکن دارای مجوز اجازه عرضه مواد غذایی را در این ماه دارند، گفت: برای رعایت حال مسافران و افراد دارای عذر شرعی تعدادی اماکن در سطح شهرستانها، پایانه‌ها، فرودگاه و مراکز پذیرایی بین‌راهی مجوز دریافت کرده‌اند که در ماه مبارک رمضان فعالیت خود را داشته باشند.

آمویی خاطرنشان کرد: این اماکن با رعایت استتار مکان خود اجازه فعالیت دارند.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه افزود: سایر اماکن عرضه مواد غذایی از اذان صبح تا اذان مغرب اجازه فعالیت ندارند و درصورت مشاهده برابر قوانین با آنها برخورد می‌شود.

وی همچنین از برخورد با روزه‌‌خواری در ملاعام خبر داد و اظهار کرد: همه افراد موظف به رعایت شئونات این ماه هستند و چنانچه افرادی بنابر عذرشرعی یا مسافر بودن قادر به گرفتن روزه نیستند، باید از تظاهر به روزه خواری در ملا عام خودداری کنند.

آمویی افزود: در این ماه همچنین با موارد آلودگی صوتی و اعمال منافی عفت با جدیت برخورد می‌شود و نیروهای راهور در این ماه جهت تسهیل تردد در ساعات افطار که پرترافیک است، حضور پررنگ‌تری خواهند داشت.


انتهای پیام/پ


برچسب ها: کرمانشاه ، اجتماعی ، روزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.