همزمان با ماه مبارک رمضان دومین دوره مسابقات فوتسال جام فرهنگ، هنر و رسانه از روز پنجشنبه هفته جاری در بوستان کوهسنگی مشهد برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: بر اساس قرعه کشی انجام شده در گروه یک این رقابت ها ( گروه استاد رضا صابری) تیم های 'آخرین خبر'، 'انجمن نمایش فریمان'، 'صدا و سیما' و 'یاران استاد رضاپور'، در گروه دو (گروه استاد محمد علی لطفی مقدم) تیم های 'خبرنگاران'، 'کانون تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی'، 'روزنامه اتفاقیه' و 'نشریه سویدا' حضور دارند.

مسعود حکم آبادی افزود: گروه سه این مسابقات (گروه استاد سید رضا کمال علوی) شامل گروه های 'تئاتر سالار'، 'هفته نامه خبر ورزشی'، 'امور فرهنگی سازمان میادین' و 'شرکت تبلیغاتی پارسان' و گروه چهار (گروه استاد تیمور قهرمان) نیز شامل 'کافه کاکتوس'، 'کافه بهمن'، 'پیشگامان تئاتر' و 'معاونت فرهنگی منطقه 8' می باشند.
وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 16 تیم در چهار گروه حضور دارند که از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود می کنند.
وی گفت: این دوره از مسابقات با همکاری خانه تئاتر خراسان رضوی، اداره ورزش های همگانی شهرداری مشهد، شهرداری منطقه 8 مشهد و هیات فوتبال این استان برگزار می شود.
مسئول برگزاری این مسابقات افزود: در این دوره از مسابقات هر تیم متشکل از 10بازیکن، یک مربی و یک سرپرست است که 9 بازیکن مرتبط با تیم و یک بازیکن به عنوان آزاد معرفی شده است.
وی با بیان اینکه این مسابقات در طول ماه مبارک رمضان و بعد از افطار برگزار می شود اظهار کرد: مرحله نهایی این دوره از مسابقات نیز روز عید سعید فطر برگزار خواهد شد.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.