اردبیل؛

فعالیت 34 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت:‌ در حال حاضر ۳۴ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان اردبیل مشغول فعالیت هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ قادر تقی‌زاده در آئین برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرسان انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: فعالیت ارزنده 3 ساله اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در توسعه گردشگری استان شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به آغار فعالیت انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان از سه سال گذشته و صدور مجوز به 10 دفتر خدمات مسافرتی در این مدت افزود: در حال حاضر 34 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان مشغول فعالیت هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه اساسنامه فعلی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در چهار فصل، 41 ماده و 40 تبصره تدوین شده است، تصریح کرد: ارکان این انجمن مجمع عمومی و متشکل از تمامی اعضا شامل هیئت مدیره، بازرس و یا بازرسان هیئت مدیره است.

تقی‌زاده اظهار کرد: براساس اساسنامه تدوین شده، پنج نفر جزو اعضای اصلی و دو نفر علی‌البدل هیئت مدیره این انجمن و یک نفر بازرس اصلی و یک بازرس علی‌البدل انتخاب شده و به مدت سه سال فعالیت این انجمن را بر عهده می‌گیرند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.