فرماندار شوش گفت: بیش از 8 هزار نفر در 10 تعاونی روستایی این شهرستان عضویت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی شهرستان شوش را با تولید بیش از 250 هزار تن گندم به عنوان یکی از قطب های مهم کشاورزی خوزستان و کشور معرفی کرد و بیان داشت: نقش شوش در بین سایر شهرستان ها دارای یک نقش شاخص و برجسته بوده که نیازمند توجه جدی مجموعه تعاون روستایی استان خوزستان از لحاظ تامین نیروی انسانی و امکانات مورد نظر جهت ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان می باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه شغل اغلب مردم این شهرستان کشاورزی است نیاز است تا از مرکز استان به اداره تعاون روستایی شهرستان شوش توجه ویژه ای صورت گیرد.

نجاتی به تناوب کشت محصولات زارعی مختلف در شهرستان شوش اشاره کرد واظهار داشت: بخش کشاورزی شهرستان خدمات شایانی را به کشور ارائه می کند.

فرماندار شهرستان شوش در ادامه ضمن تشکر از خدمات رییس پیشین اداره تعاون روستایی از رئیس جدید این اداره خواست تا ضمن تعامل با مجموعه فرمانداری با جدیت در جهت خدمت به مردم شوش به ویژه روستاییان تلاش نمایند.

در این مراسم هومن سپهوند رئیس جدید اداره تعاونی روستایی شوش نیز ابراز امیدواری کرد با تعامل ، همکاری و همدلی سایر دستگاهها بخش تعاونی شهرستان را که مستعد توسعه است تقویت کند.

در پایان از زحمات غلامرضا دیناروند رئیس سابق اداره تعاون روستایی شهرستان شوش قدردانی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.