منتخبان جشنواره عکس محیط زیست استان همدان معرفی و از آنها قدردانی شد.

معرفی منتخبان جشنواره عکس محیط زیست استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیین اختتامیه جشنواره و افتتاحیه نمایشگاه محیط زیست استان همدان با حضور محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و دیگر مسئولان استان در مجتمع شهید آوینی برگزار شد.


هیئت داوران این جشنواره شامل امیر علی جوادیان، علی مهاجران و افشین بختیار 550 اثر ارسالی به دبیرخانه را داوری کردند که از میان آثار ارسالی به دبیرخانه 10 درصد از آثار به عنوان عکس‌های برگزیده انتخاب شدند.

امیرعلی جوادیان به عنوان نماینده هیئت داوران، بیانیه جشنواره عکس محیط زیست استان همدان را قرائت کرد.

در بخش عکس محیط بان، حمید روستایی به عنوان عکاس شایسته تقدیر معرفی شد و از قاسمعلی عبدالملکی به عنوان عکاس برتر تقدیر به عمل آمد.

در بخش عکس حیات وحش علی ثقفی به عنوان عکاس برتر مورد تقدیر قرار گرفت و پوریا پاکیزه و جعفر غلامی به عنوان نفر دوم و سوم تقدیر شدند و سعید غلامی نیز در این بخش به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.

در بخش انسان و طبیعت مهدی قلعه بیگی به عنوان عکاس برتر، امیر حسین جام بزرگ و رضا زنگنه به عنوان نفرات دوم و سوم مورد تقدیر قرار گرفتند و امین بصیری پارسا نیز به عنوان عکاس شایسته تقدیر در بخش انسان و طبیعت معرفی شد.

از علی مجیدی ناتری، مهدی شریفی و علی ثقفی به عنوان نفرات اول تا سوم بخش عکاسی اکوتوریسم تقدیر به عمل آمد.

علی ثقفی مدیر مسئول پایگاه خبری "همدان نیوز" در این جشنواره موفق به کسب عکاس برتر بخش حیات وحش و رتبه سوم بخش  اکوتوریسم و رضا زنگنه عکاس این رسانه موفق به کسب مقام سوم بخش انسان و طبیعت شدند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.