تیم های منتخب جهان و منتخب انگلیس در دیداری خیریه در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند که منتخب انگلیس موفق شد با تیجه سه بر دو پیروز شود.

نمایش ستاره ها در تئاتر رویاهابه گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در دیداری خیریه که منافع حاصل از آن به سازمان یونیسف می رسید، تیم های منتخب انگلستان و منتخب جهان از ساعت 23:30 در استادیوم اولدترافورد به مصاف هم رفتتند. این دو تیم متشکل از فوتبالیست های اسطوره ای و هنرمندان شناخته شده بودند و در پایان این منتخب انگلستان بود که با سرمربیگری ژوزه مورینیو و سم الردایس موفق به کسب پیروزی 3-2 شد. هدایت تیم منتخب ستارگان جهان نیز بر عهده کلودیو رانیری و نایل هوران بود.





ترکیب اولیه دو تیم:



نمایش ستاره ها در تئاتر رویاها


نمایش ستاره ها در تئاتر رویاها

در دقیقه 51، اولین گل بازی برای منتخب انگلستان به طور عجیبی به ثمر رسید. مارک رایت – بازیگر انگلیسی – پشت ضربه آزاد قرار گرفت و به طرزی زیبا موفق به باز کردن دروازه منتخب جهان شد. مشاهده چنین گلی از سوی شخصی که به طور حرفه ای فوتبال بازی نمی کند، جالب توجه بود.
 
اما این گل افقط تا 3 دقیقه دوام آورد. دیمیتار برباتوف در بازگشت مجدد خود به اولدترافورد، بار دیگری گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند.
 
لحظاتی قبل از گل برباتوف، بن شفرد از تیم منتخب انگلستان از زمین اخراج شده بود.
 
 
در دقیقه 59، دیمیتار برباتوف گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا بار دیگر شم بالای گلزنی اش را نشان دهد و منتخب جهان را پیش بیاندازد.
 
با این حال، این گل هم چندان دوام نداشت. در دقیقه 65، جرمن دفو که در فصل قبل، ساندرلندِ سم الردایس را با گلزنی اش از خطر سقوط به چمپیون شیپ نجات داده بود، بار دیگر برای این سرمربی گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند.
 
 
دقیقه 77، آخرین گل بازی را شاهد بودیم و زننده این گل باز هم جرمن دفو بود که تیم 10 نفره اش را به گل سوم رساند. حرکت یک-دوی دفو با هم تیمی سابقش کایرن دایر موجب شد تا گل سوم منتخب ستارگان انگلیس به ثمر برسد.

در نهایت این دیدار خیریه با همین نتیجه سه بر دو به سود تیم منتخب انگلیس به پایان رسید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار