شهرکرد؛

دستگیری باند 15 نفره سرقت وسایل داخل خودرو

باند 15 نفره سرقت وسایل داخل خودرو با 85 فقره سابقه سرقت در شهرکرد دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، از دستگیری باند 15 نفره سرقت وسایل داخل خودرو با 85 فقره سابقه سرقت در شهرکرد خبر داد.

سردار نورعلی یاری در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد داخل خودرو در سطح شهرستان شهركرد، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وی افزود: با افزايش گشت هاي محسوس و نامحسوس پياده و خودرويي و انجام اقدامات تخصصي پليسي، سرانجام سركرده اين باند حين سرقت دستگير شد ولي با ارائه كارت قرمز اعصاب و روان به مرجع قضائي آزاد و با خيال آسوده، به ادامه اقدامات مجرمانه خود پرداخت.

اين مقام انتظامي ادامه داد: مأموران با زير نظر قرار دادن فعاليت هاي اين فرد، مابقي اعضاي اين باند تبهكاري را كه شامل 6 نفر سارق مرد و 2 سارق زن جهت استفاده در سرقت هاي خانوادگي و 7 نفر مالخر را طي عمليات جداگانه شناسايي و دستگير كردند.

ياری گفت: با دستگيري مجدد و معرفي سركرده باند به پزشكي قانوني، مشخص شد كه وي گواهي و كارت قرمز اعصاب و روان خود را با فريب و تمارض به دست آورده و با معاينه دقيق سلامت جسمي و رواني وي مورد تأييد پزشكي قانوني قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در بازرسي از مخفي گاه اين باند تبهكار، علاوه بر كشف اقلام مسروقه، مقدار زيادي مواد مخدر در بسته هاي آماده توزيع و آلات استعمال آن و چندين قبضه اسلحه گرم و سرد كشف شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: اعضاي باند در بازجويي هاي فني پليس و مواجهه با مستندات، به اقدامات تبهكارانه از جمله زورگيري توزيع مواد مخدر و 85 فقره سرقت محتويات داخل خودرو اعتراف كردند.

ياری، با اشاره به بازسازي تمامي صحنه هاي جرم و معرفي اعضاي اين باند تبهكار به مرجع قضائي، از شهروندان خواست در صورت آگاهي از هر گونه فعاليت باندهاي تبهكارانه موارد را سريعاً با به تلفن و يا پيامك 110 گزارش كنند.

انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.