باند 15 نفره سرقت وسایل داخل خودرو با 85 فقره سابقه سرقت در شهرکرد دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، از دستگیری باند 15 نفره سرقت وسایل داخل خودرو با 85 فقره سابقه سرقت در شهرکرد خبر داد.

سردار نورعلی یاری در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد داخل خودرو در سطح شهرستان شهركرد، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وی افزود: با افزايش گشت هاي محسوس و نامحسوس پياده و خودرويي و انجام اقدامات تخصصي پليسي، سرانجام سركرده اين باند حين سرقت دستگير شد ولي با ارائه كارت قرمز اعصاب و روان به مرجع قضائي آزاد و با خيال آسوده، به ادامه اقدامات مجرمانه خود پرداخت.

اين مقام انتظامي ادامه داد: مأموران با زير نظر قرار دادن فعاليت هاي اين فرد، مابقي اعضاي اين باند تبهكاري را كه شامل 6 نفر سارق مرد و 2 سارق زن جهت استفاده در سرقت هاي خانوادگي و 7 نفر مالخر را طي عمليات جداگانه شناسايي و دستگير كردند.

ياری گفت: با دستگيري مجدد و معرفي سركرده باند به پزشكي قانوني، مشخص شد كه وي گواهي و كارت قرمز اعصاب و روان خود را با فريب و تمارض به دست آورده و با معاينه دقيق سلامت جسمي و رواني وي مورد تأييد پزشكي قانوني قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در بازرسي از مخفي گاه اين باند تبهكار، علاوه بر كشف اقلام مسروقه، مقدار زيادي مواد مخدر در بسته هاي آماده توزيع و آلات استعمال آن و چندين قبضه اسلحه گرم و سرد كشف شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: اعضاي باند در بازجويي هاي فني پليس و مواجهه با مستندات، به اقدامات تبهكارانه از جمله زورگيري توزيع مواد مخدر و 85 فقره سرقت محتويات داخل خودرو اعتراف كردند.

ياری، با اشاره به بازسازي تمامي صحنه هاي جرم و معرفي اعضاي اين باند تبهكار به مرجع قضائي، از شهروندان خواست در صورت آگاهي از هر گونه فعاليت باندهاي تبهكارانه موارد را سريعاً با به تلفن و يا پيامك 110 گزارش كنند.

انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار