بودجه عمرانی رشت تا سه سال آینده 30 درصد افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ شهردار رشت در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی گیلان با تشریح برنامه های مدون مدیریت جامع شهری از بودجه هزار میلیارد تومانی امسال شهرداری برای اجرای طرح های توسعه و عمران شهری خبر داد و افزود: سال 96، 97 و 98 این رقم به ترتیب به هزار و 300، هزار و 500 و هزار و 700 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.
محمدعلی ثابت قدم با بیان اینکه فعالیت های عمرانی شهر رشت بر اساس طرح 23 جلدی مدیریت استراتژیک و جامع شهری عملی می شود، گفت: تلاش می کنیم شاخص های توسعه نوین شهری از قبیل اولویت ها و مصالح حقوق شهروندی – فضا سازی – حمل و نقل – معیارهای فرهنگی و اجتماعی بر اساس طرح مدون اجرا شده و در افق میان مدت چهره مرکز استان را متحول کنیم.
وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص برخی انتقادات علیه مدیریت شهری رشت تصریح کرد: معیار مدیریت شهرداری شفاف سازی ست و مدیران تابعه هم برای هر اقدام و طرحی،  قادر به ارائه اسناد قانونی و حقوقی هستند.
شهردار رشت همچنین تعامل با شورای اسلامی این شهر را از الزامات مدیریت شهرداری دانست و گفت: تلاش می کنیم انرژی موجود در نظام اجرایی شهرداری به کمک شورا صرف خدمت به عموم شهروندان شود.
در ادامه این نشست هریک از شهرداران مناطق پنج گانه و معاونان مدیریت منابع انسانی و سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری رشت درخصوص اقداماتشان گزارشی ارائه کردند.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.