مدیر امور رفاه زائران آستان قدس رضوی گفت: همزمان با آغازماه مبارک رمضان روزانه ۱۴ هزارغذای گرم در ضیافت رضوی حرم مطهر، توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیبی پورافزود: از روز ابتدایی ماه مبارک رمضان، آستان قدس رضوی اقدام به دعوت از مجاوران حرم رضوی می‌کند تا در مراسم افطاری که در صحن هدایت برپا می‌شود، حضور یابند.

وی اظهار داشت: همچنین تمامی افرادی که در هنگام نماز مغرب و اعشاء به حرم رضوی وارد می‌شوند، با کیک رضوی، شیر عسل و خرما پذیرایی می شود.

حبیبی پوردر باره چگونگی انتخاب دعوت شدگان تصریح کرد: با توجه به تقسیم بندی نقاط مختلف شهرداری و بنا به اولویت‌ها، خادمان حرم رضوی با مراجعه به درب منازل همشهریان، اقدام به توزیع کارت میهمان می‌کنند.

مدیر امور رفاه زائران آستان قدس رضویی افزود: هر خانواده تنها می‌تواند چهار کارت دریافت کند و توزیع کارت صبح‌ها صورت می‌پذیرد و با توجه به قرار داشتن در آستانه ماه مبارک رمضان و ایام کرامت رضوی، پذیرایی از روزه داران در صحن هدایت تنها برای مجاوران حضرت رضا(ع) صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
به یک وعده غذا خوردن کاری درست نمی شه همینو پولش را یا سبد غذایی از طرف استان قدس به خانواده های نیازمند بدهند به نظرم امام رضا خوشحالتر خواهند شد