کرمانشاه؛

کشف و ضبط 65 تن خرمای فاسد

سرپرست شهرداری کرمانشاه از کشف و ضبط ۶۵ تن خرمای فاسد و غیربهداشتی در منطقه دیزل‌آباد شهر کرمانشاه توسط نیروهای اجرائیات این شهرداری خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حامد لعل بخش گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر جمع آوری، انبار و بسته بندی خرمای فاسد در یکی از انبارهای منطقه دیزل آباد شهر کرمانشاه، نیروهای اجرائیات شهرداری به همراه ماموران بهداشتی و قضائی در محل حاضر و نسبت به پلمپ انبار و ضبط پاکت های خرمای تاریخ مصرف گذشته اقدام کردند.

به گفته وی، بسته‌های خرمای فاسد و غیربهداشتی در سوله بزرگ و بسیار آلوده‌ای نگهداری می‌شد که براساس گزارش‌های مردمی نیروهای اجرائیات و منطقه 2 شهرداری وارد عمل شدند و با هماهنگی مرکز بهداشت شهرستان و دستور قضایی تعزیرات حکومتی، و نسبت به جمع‌آوری این مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی اقدام کردند و پس از بازرسی با حکم قانونی مکان مذکور در دیزل‌آباد پلمب شد.

لعل بخش با بیان اینکه محصول خرما از اقلام مورد نیاز برای ماه مبارک رمضان است، افزود: براساس شواهد در این مکان متخلفین خرماهای تاریخ مصرف گذشته را از پاکت های آلوده به پاکت های تازه انتقال داده و قرار بوده در ماه مبارک رمضان بدون درج تاییدیه سلامت بهداشتی برای عرضه روانه بازار مصرف کنند.

سرپرست شهرداری کرمانشاه افزود: پس از تشکیل پرونده برای متخلفان عرضه محصولات غذایی غیربهداشتی، محصولات برای معدوم‌سازی به اداره اجرائیات تحویل داده شد و نسبت معدوم سازی و امحاء آنها اقدام شد.



انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، کشف ، خرما ، فاسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.