نماینده دشتی و تنگستان گفت: طبق ماده 141 آیین نامه، طرح‌ها و لوایح معوق دوره قبل باید به مجلس جدید ارائه شود.

طرح‌ها و لوایح معوق دوره قبل باید به مجلس جدید ارائه شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کمال الدین شهریاری در جلسه علنی امروز (یکشنبه 16 خرداد) مجلس در تذکری آیین‌نامه ای با استناد به ماده 141 گفت: براساس این ماده، باید طرح‌ها و لوایح معوق مانده در دوره قبل به مجلس جدید ارائه شود، در حالی که این اقدام صورت نگرفته است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس ادامه داد: امروز دو دستور کار در راستای برنامه ششم توسعه در مجلس در حال بررسی است در حالی که به نظر می‌رسد برخی دیدگاه‌ها بر آن است که با توجه به اینکه لایحه برنامه ششم توسعه یکبار در دوره قبل بین نمایندگان توزیع شده، حال نیازی به توزیع آن بین نمایندگان جدیدالورود نیست؛ در حالی که این لایحه باید در اختیار نمایندگان قرار گیرد تا آنها با آگاهی قبلی بتوانند در مورد آن تصمیم بگیرند.

در ادامه لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: معاونت قوانین عناوینی از طرح ها و لوایح را تهیه کرده که به زودی در اختیار نمایندگان و حتی دولت قرار می‌گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: گزارش امروز مرکز پژوهش ها نیز در مورد برنامه ششم توسعه نیست، چرا که هنوز لایحه جدید آن به مجلس ارسال نشده است؛ بکه این گزارش در مورد مولفه‌های وضعیت اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: لایحه ، طرح ، مجلس دهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار