مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از برپایی اولین "جشنواره بژی" در کرمانشاه همزمان با اولین جمعه ماه مبارک رمضان و با هدف کمک به بیماران سرطانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ بنفشه امامی‌نیا از برپایی نخستین جشنواره بژی در کرمانشاه خبر داد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه 22 خرداد و همزمان با اولین جمعه ماه مبارک رمضان در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برگزار می‌شود، افزود: در این جشنواره سه نفر به عنوان برتر انتخاب خواهند شد و جوایز آنها برای نفر اول یک میلیون تومان، برای نفر دوم 700 هزار تومان و برای نفر سوم 400 هزار می‌باشد.

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه اظهار کرد: شرکت‌کنندگان از قبل برای حضور در این جشنواره ثبت نام می‌کنند و در نهایت از بین آنها سه نفر برتری که بهترین بژی را تهیه کنند، انتخاب خواهد شد.

امامی‌نیا با بیان اینکه بژی‌های پخته شده در جشنواره به صورت گلریزان به فروش خواهد رفت، تصریح کرد: عواید فروش این جشنواره به بیماران سرطانی تعلق می‌گیرد.

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه به افرادی که قصد دارند در این جشنواره شرکت کنند نیز توصیه کرد طی چند روز باقی مانده ثبت نام در یکی از مراکز از جمله نمایشگاه کرمانشاه، موسسه خیریه مهرآیینان مهر و یا موسسه کدبانو ثبت نام کنند.
به گفته امامی‌نیا این جشنواره 12 اسپانسر دارد که اتاق اصناف، نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه و موسسه خیریه مهرآییان مهر از جمله آنها هستند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، جشنواره ، بژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.