عنصر مشترک هر هفت اقلیم هنر خلاقیت است، اما جنس تمام این خلاقیت ها با هم متفاوت است.

الهام پاوه‌نژاد بازیگر و نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ارتباط بازیگری و شعرنویسی گفت: شعر نوشتن و بازیگری با هم در ارتباط نیستند. عنصر مشترک هر هفت اقلیم هنر خلاقیت است، اما جنس تمام این خلاقیت‌ها با هم متفاوت است. من به خاطر شغلم با ادبیات سر و کار دارم و اشعارم بیشتر در قالب تصویری هستند.

وی در رابطه با تاثیر گرفتن از شعرای دیگر در اشعارش اظهار داشت: هیچ‌گاه هدفمند از کسی الهام نگرفتم، اما به هر حال وقتی کسی ادبیات را به صورت جدی پیگیری می‌کند، از آثار متفاوت متاثر می‌شود.

بازیگر سریال «ترانه مادری» گفت: تمایلی به داستان‌نویسی ندارم، من بازیگری هستم که شعر هم می‌گویم اما حرفه اصلی‌ام شعر گفتن نیست.

پاوه‌نژاد درباره آخرین فعالیت خود اظهار داشت: سر کار تئاتر آقای سلیمانی بودم، اما به دلیل مصدومیت پسرشان «سپند امیر سلیمانی» کار متوقف شده و به ناچار این روزها با توفیق اجباری به مطالعه و فیلم دیدن مشغول هستم.

شایان ذکر است که این بازیگر تا کنون دو کتاب به نام‌های «هشت صبح، هشت اسفند» و «قطعه 94، ردیف 8» را وارد بازار نشر کرده و این آثار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار