مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد گفت: اولین پویش شهری نائب الزیاره همراه با مادران شهدا در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می شود.

علی قناویزچی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد افزود: همزمان با قیام خونین 15 خرداد، پویش مردمی نائب الزیاره توسط مادران و خواهران شهید به نیابت ازشهدای این مرز و بوم علی الخصوص شهدای 15 خرداد برگزار می شود.

وی بااشاره به اهمیت 15 خرداد در شکل گیری نهضت انقلاب گفت: ازآنجا که 15خرداد برای امت قهرمان و شهید پرور ایران، از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بر آن شدیم از مادران و خواهران شهدای گرانقدر دعوت کنیم تا نائب الزیاره شهیدان شده و ثواب زیارت را به روح پاک ایشان نثار کنند.

مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد تصریح کرد: ابتدا مادران و خانواده های بزرگوار شهیدان در گلزار شهدای حرم مطهر، واقع در صحن جمهوری به مقام شهدا ادای احترام کرده و سپس اعمال زیارت حرم مطهر و روضه منوره را بجا می اورند .

قناویزچی با بیان اینکه در حال حاضر امنیت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون پاک شهدا هستیم ،تاکید کرد: باید بکوشیم تا نسل های جوان ما با ارزش ها و ارمان های شهیدان اشنا شده و نگذاریم دشمنان اسلام و دین، خدشه ای به فرهنگ و انقلاب اسلامی وارد کنند.

وی تاکید کرد: مردم ایران همه ساله در سالروز قیام خونین 15 خرداد، به مزار شهیدان رفته و به یاد شهیدان هستند، تا اعلام کنند که ارتقاء جایگاه نظام مقدس اسلامی در سایه جمهوری و ادامه راه شهیدان به ثبوت می رسد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.