وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در سفر به چهارمحال و بختیاری، بیش از 20 پروژه خیری بخش سلامت در این استان را به صورت همزمان و متمرکز افتتاح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در سفر به چهارمحال و بختیاری، بیش از 20 پروژه خیری بخش سلامت این استان را در آیینی به صورت همزمان و متمرکز افتتاح کرد.

در این مراسم که با حضور سید رضا نیری مشاور وزیر بهداشت و دبیر کل مجمع خیرین سلامت، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، ‌استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از خیرین در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد، دو پروژه به صورت نمادین از طریق ارتباط زنده ویدیویی افتتاح گردید.

کلینیک بیماران خاص و صعب العلاج بیمارستان امام رضا (ع) اردل که به همت قرارگاه قرب کوثر با زیربنای 850 متر مربع و اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 375 میلیون ریال احداث شد، یکی از پروژه های افتتاح شده توسط وزیر بهداشت، از طریق ویدئو کنفرانس بود.

دیگر پروژه ای که توسط وزیر بهداشت در ارتباط زنده ویدیویی افتتاح شد، آزمایشگاه مرکزی و کلینیک بیماران خاص بیمارستان شهدای لردگان بود که با زیربنای یک هزار و 200 متر مربع در 2 طبقه و اعتبار بیش از 10 میلیارد و 800 میلیون ریال ساخته و تجهیز گردید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به منظور بررسی و بازدید از طرح ها و پروژه های حوزه سلامت و بهداشت و درمان، به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

انتهای پیام/ ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.