مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت : قرآن کریم و اهل بیت محور تفکر شیعه هستند که باید همراه با هم مورد توجه قرار گیرند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛حجت الاسلام حمید رضا حنان در جلسه ی روایت تصویری مقاومت شیعه در بیداری اسلامی مردم نیجریه شیخ زکزاکی را عالمی مبارز و اندیشمند خواند و گفت : این روحانی گرانقدر از ابتدای پیروزی انقلاب جزو یاران و شیفتگان حضرت امام (ره) بودند که در راستای ترویج و گسترش تفکر شیعه در نیجریه بسیار درخشان عمل کرده و توانسته است نزدیک به ٢٠ میلیون نفر را در این کشور به مذهب شیعه دعوت کند .

وی افزود : تفکر شیعه ظرفیت گسترش در سراسر جهان را دارد و هر جایی که امکان بسط و گسترش داشته با استقبال مردم روبرو شده است .

حجت الاسلام حمید رضا حنان تصریح کرد : جهاد از همه ی انواع آن ، تحرک و پویایی و شهادت و مقاومت از سایر ویژگی های تفکر شیعه است که باعث برتری آن می شود .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ، انقلاب اسلامی ایران را مصداق کامل تفکر شیعه خواند و گفت : شکل گیری انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی ( ره ) نتیجه و مصداق تفکر شیعه بود که موجب ایجاد یک موج بیداری در کشور های آزادی خواه و اسلامی شد و نمونه ی آن در کشور نیجریه و با رشادت های علامه شیخ زکزاکی و یاران اش به وقوع پیوست .

وی در پایان خاطر نشان ساخت : دشمنان تفکر شیعه با شناخت از ظرفیت های آن در پی تخریب این تفکر هستند و وظیفه ی ماست که از آن جلوگیری کرده و در مقابل آنان ایستادگی کنیم .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.