نماینده آیت الله سیستانی با حضور در مسجد شهید مدنی خرم آباد با مردم این شهر دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی به همراه آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد شامگاه شنبه با حضور در مسجد آیت الله شهید مدنی با مردم شهر خرم آباد دیدار کردند.

در این دیدار که با استقبال خوب مردم همراه بود امام جماعت مسجد شهید مدنی در سخنانی با اشاره به برخی مشکلات این مسجد خواستار مساعدت حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی برای رفع این مشکلات شد.

راه اندازی کتابخانه تخصصی، تجهیز کانون فرهنگی و هنری مسجد به امکانات سخت افزاری و همچنین مساعدت به منظور اعزام اعضای پایگاه مقاومت و هیئت فرهنگی مسجد به مشهد مقدس از جمله مطالبات مطرح شده در این دیدار بود.

در این دیدار پس از اقامه نماز جماعت با حضور نماینده آیت الله سیستانی برخی از مردم خرم آباد از نزدیک با حجت الاسلام شهرستانی گفتگو کردند.

در جریان این دیدار علاوه بر نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، جعفر بدری رئیس کل دادگستری لرستان و سعید رازانی دادستان شهر خرم آباد، نماینده آیت الله سیستانی را همراهی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی عصر روز جمعه وارد لرستان شده و در روزهای گذشته ضمن دیدار با علما و روحانیون استان و کلنگ زنی مدرسه علمیه زینبیه و طرح تکمیلی حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، از حوزه های علمیه استان، مصلای الغدیر، رصد خانه خرم آباد و قلعه تاریخی فلک الافلاک بازدید کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.